Er det lov med husdyr?
Se reglement for dyrehold her:
https://www.myrdalborettslag.no/wp-content/uploads/2024/10/Dyrehold-regler-2024.pdf
Hvem er borettslagets bredbåndsleverandør?
Telia.
Har du problemer kontakt Telia på tlf.: 924 05 050 eller 21 90 60 50.
Jeg har låst meg ute. Hva gjør jeg?
HJELP FOR INNLÅSING
Myrdal Borettslag har inngått avtale med Avarn Security AS om oppbevaring og utrykning med masternøkkel. I alle innlåsingstilfeller skal beboere ta kontakt med Avarn på vakttelefon 951 94 092. Identifikasjon må vises til Avarn når de rykker ut.
OBS! Utrykningspris er kr.1498,- pluss moms og belastes beboer som skal låses inn! Avarn foretrekker betaling via Vipps.
Hvor lang ventetid er det på garasjeplass?
Ca. 1 år.
Hvilken strømleverandør er det i borettslaget?
Beboere kan velge strømleverandør selv.
Kan jeg leie ut leiligheten min ?
Se regler for fremleie under dokumenter og skjema.
Hvor ofte blir søppelet hentet?
Restavfall hentes 1 gang pr. uke.
Papir og plast blir hentet etter behov.
Er det lov å grille på altanen?
Det er kun tillatt med gass- og elektrisk grill.
Jeg trenger nytt navneskilt ute på dørklokken. Hva gjør jeg?
Kontakt kontoret.
Postkasseskilt må beboere sørge for selv.
Kan jeg flislegge altanen?
Nei, det er ikke tillatt.
Hvor får jeg nøkkelbrikke eller nøkkel?
Nøkkelbrikke kan kjøpes på kontoret i Myrdalskogen 49 for kroner 300 (vipps).
Ny nøkkel må du ha nøkkelrekvisisjon til, det får du på kontoret.
Åpningstidene for kontoret er som følger:
Mandag: 10.00 – 14.00
Tirsdag: Stengt
Onsdag: 16.00 – (20.00)
Torsdag: 10.00 – 14.00
Fredag: Stengt